VŠE SKLADEM. Pouze dnes si užijte DOPRAVU ZDARMA od 2 000Kč!
Rádi vám poradíme (pracovní dny 8:00-17:00):

Vše o nákupu

Jak u nás nakoupit:

  • Jak nakupovat
  • Možnosti platby
  • Dodací lhůta
  • Doprava a cena dopravy zboží
  • Obchodní podmínky
  • Věrnostní program
  • Nejčastější dotazy

Po nákupu:

  • Sledování zásilky
  • Převzetí zásilky
  • Reklamace

Jak nakupovat

Na našem e-shopu můžete objednávat nepřetržitě 24 hodin denně.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

  • s registrací - registrovaný zákazník získává slevu na další nákup a nemusí vyplňovat kontaktní údaje při každé objednávce. Údaje zadané při registraci lze měnit po přihlášení kliknutím na „Můj účet“.
  • bez registrace – přicházíte o výše zmíněné výhody.

Nákup v našem e-shopu laduco.cz se dá shrnout do několika základních kroků

  1. Vybraný produkt si pomocí tlačítka DO KOŠÍKU vložte do košíku. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v detailu zboží nebo počet lze měnit i v nákupním košíku. Na POKRAČOVAT V NÁKUPU klikněte, pokud si do nákupního košíku chcete vložit další produkt. Po vybrání produktů klikněte na ZOBRAZIT KOŠÍK.
  2. Pokud vám výběr produktů vyhovuje, můžete pokračovat přes tlačítko PŘEJÍT K VOLBĚ PLATBY A DOPRAVY.
  3. Jste-li registrovaný zákazník, stačí se pouze přihlásit a kontaktní údaje se vám již automaticky zobrazí.
  4. Nakupujete-li u nás poprvé a chcete se zaregistrovat, vyplňte ve formuláři povinné údaje.
  5. Nakupujete-li u nás poprvé a nechcete se registrovat, zatrhněte ve formuláři s kontaktními údaji „Nákup bez registrace“.
    Na email, který uvedete v objednávce, vám maximálně 2x měsíčně pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci. Pokud o zasílání obchodních sdělení (newsletter) nemáte zájem, zrušte jej odškrtnutím. Zvolte si způsob platby.
  6. Kontrola a odeslání objednávky
    V dalším kroku Kontrola objednávky uvidíte souhrn celé objednávky s fakturační a dodací adresou včetně celkové ceny zahrnující dopravné a poplatek za typ platby. Předtím, než zboží objednáte kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku, máte ještě možnost změnit cokoliv z předchozích kroků jako způsob platby, doručovací adresu apod.
  7. Potvrzení objednávky
    Po odeslání objednávky se vám na obrazovce zobrazí „Vaše objednávka byla přijata“ a číslo objednávky. Zároveň vám přijde během okamžiku na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce, automatické potvrzení objednávky. Pokud vám tento email nepřijde, kontaktujte nás na email info@laduco.cz nebo na telefonu 558 111 731, 602 698 452.

Jakmile zboží pro vás opustí fyzicky náš sklad nebo bude připraveno k osobnímu odběru, obdržíte email a sms o expedici/připravení k vyzvednutí na odběrném místě. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

Nakupovat v našem obchodě můžete také telefonicky +420 602 698 452, 558 111 731 nebo e-mailem zaslaným na info@laduco.cz. V těchto případech ale nedostáváte informace o stavu objednávky a expedici.

Možnosti platby

  • Na dobírku (poplatek 50 Kč)
  • Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)
  • On-line platba kartou (bez poplatku)
  • Platba na výdejním místě (bez poplatku)
  • Platba Twisto (bez poplatku)
  • Splátkový prodej společnosti ESSOX (bez poplatku)
  • Na dobírku (poplatek 50 Kč vč. DPH)
    1. Zboží uhradíte v hotovosti při dodání přímo řidiči. U řidiče není možné platit kartou.
    2. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  • Platba předem bankovním převodem (bez poplatku)
    1. Součástí potvrzení objednávky je zálohová faktura, kterou posíláme v příloze (PDF).
    2. Jako variabilní symbol použijte číslo své objednávky.
    3. O přijetí platby vás budeme informovat e-mailem - obvykle do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve vaší bance.
    4. Zboží odešleme na vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u produktu.
    5. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    6. Číslo účtu: 1006762/2060 (banka CITFIN)
  • Platba online kartou (bez poplatku)
    1. Po odeslání objednávky budete požádáni přes zabezpečenou platební bránu o zadání čísla platební karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty.
    2. Zboží odešleme na vaši adresu dle termínu dodání uvedeného u produktu.
    3. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
  • Platba na výdejním místě (bez poplatku)
    1. Jakmile bude zboží připraveno k osobnímu odběru, budeme vás informovat e-mailem a sms.
    2. Poté se dostavíte na adresu provozovny (Ostravská 843, 739 25 Sviadnov), kde vám na obch. oddělení (1. patro, dveře č. 2) vystavíme odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).
    3. Zaplatit u nás můžete v hotovosti nebo platební kartou.
  • Twisto – zaplatím za 14 dní
      1. Co je Twisto?
        • Platební metoda, která umožňuje platit až po doručení zboží.
      2. Jak Twisto použiju?
        • Vyberte Twisto při platbě - a je to.
      3. Kdy a komu mám zaplatit?
        • Informace k platbě obdržíte na e-mail. Na zaplacení máte 14 dní od odeslání zboží.
      4. Kolik Twisto stojí?
        • Twisto je zcela zdarma, platíte jen to, co si objednáte.
      5. Potřebujete více informací?
        • Zákaznická podpora Twista je vám k dispozici každý všední den od 9:00 do 20:00 na čísle 222 70 33 33 nebo na e-mailu dotaz@twisto.cz.

        Twisto je k dispozici pouze osobám starším 18 let.
        V případě osobního odběru objednávky placené přes Twisto je nutná přítomnost objednatele a předložení občanského průkazu pro kontrolu totožnosti.
        Poskytovatelem služby je Twisto payments a. s., IČ 016 15 165, se sídlem Praha 1 – Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 118 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085.
        Více o této platbě.
        K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

  • Splátkový prodej společnosti ESSOX (bez poplatku)
    přesný popis viz nákup na splátky

Dodací lhůta

Termín pro dodání zboží je u každého produktu uveden. Pokud je u vámi vybraného zboží uvedeno, že je skladem, uvidíte v odkazu „Kdy zboží dostanu“ datum nejpozdějšího dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. O vyřízení objednávky vás informujeme e-mailem a sms v okamžiku, kdy je zboží připraveno k odeslání/osobnímu odběru.

Osobní odběr

Zboží je nutné vyzvednout do 14 dnů od jeho připravení. Pokud si zboží v uvedené lhůtě nevyzvednete, může být uvolněno pro další zákazníky. V případě uskladnění na dobu delší než 14 dnů jsme nuceni účtovat skladné ve výši 50 Kč/den.

Standardní doručení

Zboží doručujeme prostřednictvím externí přepravní společnosti. Zásilka vám bude dodána nejdříve za 2 pracovní dny od obdržení zprávy o vyřízení objednávky (např. v pondělí informaci obržíte, v úterý si zásilku vyzvedne dopravce a převeze si ji na své depo, doručení je možné ve dnech středa - pátek). Za provedenou přepravu se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení v pracovní dny obvykle mezi 8.-16. hodinou bez možnosti určení přesného času doručení předem. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Doprava a cena dopravy zboží

Dopravné se liší podle hodnoty zboží:
  • objednávka 0 - 1 000 Kč - dopravné 99 Kč
  • objednávka 1 001 - 2 000 Kč - dopravné 199 Kč
  • objednávka 2 001 - 10 000 Kč - dopravné 299 Kč
  • objednávka 10 001 - 20 000 Kč - dopravné 199 Kč
  • objednávka nad 20 000 Kč - dopravné zdarma

Dodavatel si vyhrazuje právo volit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

Nejčastější dotazy

Mohu si zboží objednat telefonicky?

Ano. Naši pracovníci s vámi rádi vytvoří objednávku a poradí při výběru v pracovní dny od 8:00 do 16:00 hod. na tel. 602 698 452, 558 111 731. Neváhejte nás kontaktovat!

Provádíte montáž?

Ne, službu montáže nenabízíme. Tvrdé zboží (komody, kuchyně, obývací stěny apod.) je dodáváno v demontu = rozložené na jednotlivé desky. U zboží je přiložen podrobný obrázkový montážní návod, kdy montáž zvládne průměrně zručný člověk sám.

Čalouněný nábytek (čalouněné postele, pohovky, sedačky apod.) je dodáván vcelku, v případě rohových sedaček stačí jednoduchým způsobem zasunout díly do sebe. Polštáře bývají při přepravě uschovány v úložném prostoru.

Dodáváte zboží na Slovensko?

Ne, zboží rozvážíme pouze v rámci České republiky.

Prodáváte zboží na splátky?

Ano. Podrobné informace a podmínky najdete zde.

Produkt nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?

Ano, produkt je možné do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Zde najdete kompletní podmínky pro vrácení zboží do 14 dnů.

Přepravcem mi přišel balík, který jeví známky poškození. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. Podrobné informace k převzetí zásilky.

Po rozbalení zásilky bylo zjištěno poškození. Jak mám postupovat?

V případě, že zjistíte poškození po rozbalení zásilky, neprodleně nás kontaktujte.

Sledování zásilky

Díky systému sledování zásilek můžete mít přehled o tom, kde se právě teď nachází. Do vyhrazeného políčka stačí vepsat číslo vaší zásilky.

Odkazy na sledování zásilek:

Převzetí zásilky

Zboží si při převzetí důkladně zkontrolujte! Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že je zboží již při převzetí viditelně poškozeno, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. O celé situaci nás informujte na reklamace@laduco.cz. V případě, že zjistíte výrobní vadu či poškození po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).

Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a zapište jej do doručovacího listu, který podepisujete přepravci. Bude pak možné reklamovat případné nedodání nějakého dílu.

Ještě jednou vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce.

SMLUVNÍ POKUTA

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku po odeslání zásilky, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), bude kupujícímu fakturována smluvní pokuta. Výše smluvní pokuty činí 10% z celkové ceny objednávky. V této smluvní pokutě jsou vyčísleny náklady účelně vynaložené v souvislosti se zrušenou kupní smlouvou – především náklady na zmařenou přepravu k vám a zpět na náš centrální sklad.

V případě, že smluvní pokutu neuhradíte v námi stanoveném termínu, tzn. do 14-ti dnů od vystavení faktury, bude pohledávka vymáhána prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Smluvní pokuta je právně vymahatelná v souladu s příslušnými zákonnými normami.

Reklamace

Pokud již musíte řešit reklamaci, což nás velmi mrzí, obraťte se, prosím, písemně na naše reklamační oddělení: reklamace@laduco.cz.